بلاگ

بهترین ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی در سال 2023

تولید محتوا با هوش مصنوعی
فهرست مطالب

تولید محتوا با هوش مصنوعی امکان نوشتن محتواهای عالی و کاربردی برای وبلاگ‌ها را فراهم می‌آورد. با این سیستم می‌توان تمام خلاقیت خود را به کار گرفت و بهترین محتواهای ویدئویی، تصویری، متنی و صوتی را به وجود آورد. امروزه کاربردهای هوش مصنوعی در تولید محتوا در کنار جنبه‌های سرگرمی آن بیش از گذشته به چشم می‌خورد. طوری که با آن می‌توان کمیت و کیفیت خروجی کارها را افزایش داده و با سرعت و دقت بیشتری محتوا تولید نمود.

هدف ما در این مقاله آکادمی راه ، بررسی جنبه‌های مختلف تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی است. اگر شما هم به این موضوع علاقمندید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید!

منظور از تولید محتوا با هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی می‎تواند محتوای مورد نیاز برای پست‌های وبلاگ، فروشگاه آنلاین، رسانه‌های اجتماعی، صفحات فرود سایت، کتاب‌های الکترونیکی و … را تولید کند. AI به انسان کمک می‌کند تا در زمانی کوتاه و با دقتی بالا، محتوای مناسبی برای موضوعات مختلف در اختیار داشته باشد. این محتوا می‌تواند به صورت تصویری، ویدئویی، صوتی یا متنی باشند. تنها کافیست موضوع موردنظر را به ابزار مربوطه معرفی کرده و سپس محتوای نهایی را به بهترین شکل تحویل بگیرید.

امروزه تولید محتوا با هوش مصنوعی در راستای کمک به بیزنس‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این در حالیست که می‌دانیم در آینده‌ای بسیار نزدیک ابزارهای AI بسیار پیشرفته‌تر خواهند شد. تا محتواهایی با کیفیت در سطح عالی ارائه کرده و باری از دوش صاحبین کسب و کارهای مختلف بردارند.

تولید محتوا هوش مصنوعی

نحوه عملکرد هوش مصنوعی برای تولید محتوا چگونه است؟

ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا نیاز به یکسری توضیحات و راهنمایی‌ها دارند. هر چه توضیحات و اطلاعاتی که به ابزار مورد نظر ارائه می‌دهید، محتوای کامل‌تر و دقیق‌تری را تحویل خواهید گرفت. زیرا ابزارهای تولید محتوای AI به هیچ عنوان از محتواهای کپی در فضای اینترنت استفاده نمی‌کنند. بلکه آن‌ها موضوع مورد بحث و توضیحات دریافتی از کاربر را اطلاعات موجود در اینترنت را با هم ترکیب کرده و محتوایی جدید تولید می‌کنند.

ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی از شیوه‌های پردازش زبان طبیعی (NLP) و تولید زبان طبیعی (NLG) استفاده می‌کنند. تا موفق به یادگیری کامل ساختار ژنتیکی زبان انسان شده و محتوایی کاملا شبیه به انسان تولید کنند. بنابراین هر چه بیشتر از این ابزارها استفاده کنید، آن‌ها دانش بیشتری کسب کرده و هربار دقیق‌تر از دفعه قبل می‌شوند. به ویژه اگر به آن‌ها فیدبک داده و مواردی که نمی‌پسندید را کامل بیان کنید.

استفاده از هوش مصنوعی تنها محدود به تولید محتوا نمی‌شود. بلکه این ابزارها می‌توانند ایده‌هایی برای ارائه محتوای جدید هم به شما بدهند. تا برای محتواهای آینده خود موضوع جدید و تازه‌ای داشته باشید. در نتیجه می‌توانید محتوایی بهتر و جامع‌تر نسبت به رقبای خود تولید کرده و در اختیار کاربران بگذارید.

سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی

آینده هوش مصنوعی و جایگزینی آن با تولید محتوای انسانی!

یکی از نگرانی‌هایی که اغلب افراد درباره هوش مصنوعی دارند، احتمال جایگزینی آن با تولید محتوای انسانی است! به نظر شما چنین اتفاقی ممکن است رخ دهد؟

واقعیت این است که تولید محتوا، کاری خلاقانه بوده و بعید است که ربات‌ها موفق به انجام آن به طور صحیح و کامل شوند. از این رو شاید استفاده از ابزارهای AI به شیوه‌ای رایج برای تولید محتوا در آینده‌ای نزدیک تبدیل شوند. اما با همه این‌ها تولید محتوا با هوش مصنوعی همچنان نیاز به ویرایش‌های انسانی دارد. زیرا باید آن را مطابق با چهارچوب‌بندی مورد نظر و پلتفرم مورد استفاده بهینه نمود. تا در نهایت محتوایی هم راستا با استانداردهای صحیح داشته باشید.

تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی

تولید محتوا با هوش مصنوعی مناسب چه نوع محتوایی است؟

امروزه با استفاده از هوش مصنوعی می‌توان محتواهای مختلفی را تولید نمود. به طور مثال می‌توان از این فناوری برای تولید محتواهایی نظیر پست‌های وبلاگ، کتاب‌های الکترونیکی، فهرست محصولات، ایمیل‌ها، عنوان مقاله‌ها و … استفاده نمود. هر چند به احتمال بسیار زیاد در آینده‌ای نزدیک شاهد ساخت تولید محتوا با هوش مصنوعی به صورت اتوماسیون نیز خواهیم بود. تا با ارائه برنامه‌ای دقیق به ابزارهای AI در زمان‌های مشخص، محتواهای ارزشمندی برای وبسایت و یا فروشگاه آنلان خود داشته باشیم.

مزایای تولید محتوا با هوش مصنوعی چیست؟

تولید محتوا با هوش مصنوعی مزایا و قابلیت‌های زیادی برای کاربران به همراه دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • همراهی در فرآیند تولید محتواهای طولانی و خسته‌کننده
  • اطمینان از یونیک بودن محتوای تولید شده و عدم کپی‌برداری
  • دارای زبانی شبیه به انسان و امکان برقراری ارتباط سازنده با مخاطب هدف
  • دریافت رتبه‌های عالی در نتایج جستجوی گوگل
  • دسترسی به ایده‌ها و موضوعات عالی برای تولید محتوا
  • کمک به انتخاب کلمات کلیدی موثر و کاربردی
  • افزایش سرعت در اشکال‌زدایی متن‌ها و محتواهای طولانی
دوره تولید محتوا با هوش مصنوعی

ربات ChatGPT؛ راهی برای تولید محتوای خلاقانه

اخیرا یک ربات تولید محتوا با هوش مصنوعی برای تعامل انسانی به صورت مکالمه محور به نام ChatGPT بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این ربات چت که توسط شرکت Open AI توسعه یافته از مدلی مبتنی بر زبان طبیعی استفاده می‌کند. تا به طور کاملا طبیعی و شبیه به انسان‌ها، توانایی مکالمه محاوره‌ای را داشته باشد. از این رو انتخابی ایده‌آل برای پاسخگویی به مشتریان و استفاده به عنوان دستیار مجازی است.

ChatGPT با ترکیب داده‌های موجود در اینترنت و پیش‌بینی‌های محاسباتی، پاسخ‌های مناسب برای سوالات کاربر را به دست می‌آورد. سپس از همین پرسش و پاسخ‌ها نیز یاد گرفته و از آن‌ها در موارد آینده استفاده می‌کند. تا مدام پاسخ‌های خود را بهبود داده و کیفیت آن‌ها را بیافزاید. در حال حاضر چت جی پی تی توانایی ارائه پاسخ‌های محاوره‌ای، کدنویسی، ترجمه متن، محتوای پست وبلاگ، اشکال‌زدایی و شعر و داستان نویسی را دارد.

OpenAI اعلام کرده که قصد ارتقا چت جی پی تی را با استفاده از زیرساخت GPT-4 دارد. تا کاربران بتوانند با استفاده از متن و تصویر با این ربات چت ارتباط برقرار کنند.

سایت های تولید محتوا با هوش مصنوعی

معرفی 21 ابزار تولید محتوا متنی با هوش مصنوعی

ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی بر اساس نوع عملکرد و هدفی که دنبال می‌کنند در گروه‌های مختلف دسته‌بندی می‌شوند. ما در این بخش قصد داریم 21 ابزار تولید محتوای متنی با هوش مصنوعی را به شما عزیزان معرفی کنیم. تا در انجام کارهای مربوط به بیزنستان از آن‌ها بهره بگیرید.

1- تولید محتوا چندمنظوره با Jasper

جاسپر یک سایت تولید محتوا هوش مصنوعی است که قابلیت ساخت انواع محتوا متنی، ویدئویی، تصویری و … را دارد. با Jasper می‌توانید محتواهای متنی برای توضیحات محصول، سرفصل‌ها، پست‌های وبلاگ طولانی، موضوع ایمیل‌ها و … بسازید. علاوه بر این امکان ساخت انواع اسکریپت‌های ویدئویی و تصاویر جذاب را هم دارید.

Jasper AI به عنوان یک ابزار تولید محتوا با هوش مصنوعی به کمک ویژگی Boss Mode سرعتی 5 برابر دیگر رقبای خود دارد. ضمن این که محتوایی کاملا یونیک و فاقد سرقت ادبی به شما ارائه می‌دهد. در نتیجه در زمان صرفه‌جویی کرده و بهترین محتوا را در اختیار خواهید داشت. این ابزار تا 7 روز استفاده رایگان داشته و پس از آن برای کار با آن باید اشتراک بپردازید.

سایت تولید محتوا هوش مصنوعی

2- ابزار استراتژی محتوای هوشمند HubSpot

تولید محتوا با هوش مصنوعی HubSpot نیز امکان‌پذیر است. زیرا این ابزار از فناوری یادگیری عمیق استفاده می‌کند تا ایده‌هایی ناب برای محتواهای موردنیاز شما پیدا کند. هاب‌اسپات با بررسی و اسکن میلیون‌ها پست مرتبط در سراسر نت، موضوعاتی پرکاربرد و موثر را یافته و به کاربر ارائه می‌دهد. از این رو با پیش گرفتن استراتژی محتوایی HubSpot می‌توان نتایج قابل قبولی در رتبه‌بندی صفحات وب به دست آورد.

ابزار استراتژی محتوای هوشمند HubSpot

3- کشف ایده های جذاب تولید محتوا با MarketMuse

شاید یکی از سخت‌ترین بخش‌ها در فرآیند تولید محتوا، یافتن ایده برای نوشتن است. ابزار MarketMuse این مشکل را به بهترین نحو ممکن برطرف می‌کند. با این ابزار هوش مصنوعی می‌توانید عبارات پرجستجو در زمینه مدنظر و دسته‌های موضوعی مختلف را پیدا کنید. MarketMuse از طریق یادگیری ماشینی مدام در حال بهبود خود است تا نتیجه‌ای عالی به کاربران خود ارائه دهد. با این ابزار می‌توانید تمرکز خود را بر سئو وبسایتتان گذاشته و برای موفقیت در این مسیر با قدرت زیاد شروع کنید.

کشف ایده های جذاب تولید محتوا با MarketMuse

4- تنظیم چهارچوب محتوا با Frase

گاهی تولیدکنندگان محتوا با مشکل پیدا کردن کلمات کلیدی جدید برای مقالات خود مواجه می‌شوند. در این شرایط می‌توان از Frase کمک گرفت. این سایت هوش مصنوعی برای تولید محتوا شروع به پردازش صفحات وب کرده و سپس خلاصه‌هایی کلی از مطالب مرتبط تهیه می‌کند. علاوه بر این با ابزار Frase AI می‌توان یک طرح کلی بر اساس سوالات پرتکرار کاربران برای تولید محتوا ایجاد کرد. این وبسایت کلمات کلیدی و زیرعنوان‌هایی را برای یک مقاله پیشنهاد می‌کند که قطعا اجرای آن رتبه خوبی در صفحات سرچ از آن شما می‌کند.

تنظیم چهارچوب محتوا با Frase

5- تولید محتوای متنی با Copy.AI

Copy.AI یک سایت هوش مصنوعی تولید محتوا است که در زمانی کوتاه، مقاله‌ای مرتبط برای شما تهیه می‌کند. ابزار فوق دارای بیش از 90 قابلیت و چهارچوب مختلف است که موجب ارتقا سطح محتوای تولید شده می‌شود. امروزه بیش از هزاران کاربر از جمله مایکروسافت و نستله از این سایت برای ساخت محتواهای جدید استفاده می‌کنند.

کار با Copy.AI بسیار ساده است. برای شروع باید ابتدا موضوع مقاله را انتخاب کنید. زیرا کپی آ آی باید بدانید که قرار است برای پست وبلاگ مقاله‌ای تولید کند یا برای شبکه‌های اجتماعی. در مرحله بعد، توضیح کوتاهی درباره آنچه نیاز دارید، ارائه می‌کنید. سپس متن آماده را پس از چند دقیقه دریافت خواهید کرد.

6- تولید محتوا سئو شده با ContentBot

ContentBot یکی از پیشتازان تولید محتوای متنی با هوش مصنوعی است. از این ابزار می‌توانید برای تهیه محتواهای ارزشمند و سئو شده استفاده کنید. با اطمینان از این که متن ارائه شده کاملا یونیک بوده و می‌‎تواند نتایج خوبی برایتان به همراه داشته باشد.

مشاغل مختلف اعم از بازاریابان محتوا و صاحبین وبسایت‌ها می‌توانند از ابزار نوشتاری ContentBot استفاده کنند. زیرا کانتنت بات دارای بیش از 45 ابزار و قابلیت مختلف است که از آن‌ها در تهیه پست وبلاگ و توئیت می‌توانید بهره بگیرید. علاوه بر تمام این‌ها، ContentBot از بیش از 110 زبان از جمله فارسی پشتیبانی می‌کند. و قادر است متون مختلف را خوانده، تحلیل کرده و حتی ترجمه کند.

تولید محتوا سئو شده با ContentBot

7- RYTR؛ نویسنده ای همه کاره و توانا

برای تولید محتوا با هوش مصنوعی می‌توانید از RYTR هم استفاده کنید. این وبسایت امکان نوشتن نظرات، توصیفات، بیوی پروفایل، محتوای وبلاگ، ایمیل‌ها، تبلیغات، صفحات فرود و … را به کاربر می‌دهد. یکی از ویژگی‌های جالب این ابزار AI، قابلیت بهبود گرامری است که در نهایت محتوایی بدون خطای گرامری ارائه می‌دهد. از این رو آن را نویسنده‌ای همه کاره و توانا در حوزه هوش مصنوعی می‌نامند.

وبسایت هوش مصنوعی RYTR سرعتی 10 برابر حالت عادی در تولید محتوا دارد. این ابزار می‌تواند محتوایی دقیقا مشابه به انسان تولید کرده و از آخرین ترندها، تفاوت‌های فرهنگی و اصطلاحات تخصصی در متن استفاده کند. امروز بیش از 4 میلیون نویسنده از جمله شرکت‌های معتبری همچون دل، فورد، آدیداس، پایونیر و … از آن استفاده می‌کنند.

تحلیلگر سئو RYTR به نویسندگان کمک می‌کند تا بهترین کلمات کلیدی را یافته و یک محتوای مختصر درباره آن می‌نویسد. همچنین با تولیدکننده تصویر آن می‌توانید تا 100 تصویر را در ماه ایجاد کنید.

RYTR؛ نویسنده ای همه کاره و توانا

8- Scalenut؛ بهترین ابزار تولید محتوا با هوش مصنوعی

اگر قصد ارتقا محتوای خود را دارید، پیشنهاد ما استفاده از ابزار هوش مصنوعی Scalenut است. با این وبسایت می‌توانید با یک کلیک محتوایی کارآمد برای وبسایت خود ساخته و یا ایده‌های محتوایی عالی پیدا کنید. این ابزار به شما کمک می‌کند تا ایرادات متن را یافته، بفهمید کدام قسمت‌ها نیاز به اصلاح دارند یا چطور محتوایی قابل توجه بنویسید. Scalenut به کمک قابلیت SEO hub درک خوبی از تاثیر سئو بر محتوا داشته و می‌تواند درباره کلمه کلیدی مدنظرتان گزارش دقیقی ارائه دهد. این ویژگی محتوا را از لحاظ تعداد کلمات آن، اصطلاحات NLP که استفاده کرده یا از قلم انداختید، امتیاز خوانایی و … را بررسی می‌کند.

با دانلود و نصب افزونه کروم Scalenut می‌توانید در هر لحظه به این ابزار دسترسی داشته باشید. یا آن را در گوگل داک به کار ببرید. البته Scalenut رایگان نبوده و تنها به مدت 7 روز به صورت آزمایشی در دسترس خواهد بود.

Scalenut؛ بهترین ابزار تولید محتوا با هوش مصنوعی

9- WriteSonic؛ دستیار همه کاره نویسندگان

یکی دیگر از ابزارهای همه کاره تولید محتوا با هوش مصنوعی WriteSonic است. این ابزار به نویسندگان، وبلاگ‌نویسان و کارآفرینان کمک می‌کند تا محتوایی درخور و عالی برای موضوعات مختلف تهیه کنند. از WriteSonic می‌توان در تولید کپشن رسانه‌های اجتماعی، مقالات، ایمیل‌ها، گزارش‌ها، کتاب‌های الکترونیکی، تبلیغات فیسبوک و … استفاده نمود.

در سایت WriteSonic تنها کافیست یک کلمه کلیدی ساده را وارد کنید تا برای وبلاگ‌ه و مقالاتتان ایده یا محتوا دریافت کنید. در تست آزمایشی WriteSonic به تمام امکانات دسترسی دارید اما تعداد کلمات محدود است. اما با خرید اشتراک می‌توانید مقالات طولانی را نیز تحویل بگیرید.

10- تولید محتوا شبیه به انسان با ContentAtScale

یکی دیگر از ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی ، وبسایت ContentAtScale است. این ابزار در ساخت محتوا بسیار شبیه به انسان عمل می‌کند و حتی ادعا دارد که گوگل هم قادر به تشخیص این مسئله نیست. ربات فوق مقالاتی بسیار کاربردی و حرفه‌ای ایجاد کرده و با آن می‌توانید استراتژی قدرتمندی برای محتوای خود داشته باشید. البته ContentAtScale کاملا پولی بوده و برای استفاده از آن باید حق اشتراک ماهیانه بپردازید.

تولید محتوا شبیه به انسان با ContentAtScale

11- محتوایی کاملا یونیک و خلاقانه با Originality

اغلب وبمسترها با مشکلات ناشی از عدم یونیک بودن محتواها دست و پنجه نرم می‌کنند. اما Originality می‌تواند یک مقاله کاملا یونیک را در اختیار وبمستران بگذارد. حتی قادر است ابزار تشخیص هوش مصنوعی را هم دور زده و توسط گوگل معتبر شناخته شود.

Originality توسط تیمی از متخصصان هوش مصنوعی و بازاریابان مطرح حوزه محتوا GPT-3 ساخته شده است. این ابزار می‌تواند نیازهای تولیدکنندگان محتوا را به خوبی درک کرده و امکانات متعددی در اختیار آن‌ها بگذارد. البته برای استفاده از آن باید حق اشتراک تهیه کنید.

محتوایی کاملا یونیک و خلاقانه با Originality

12- NeuralText؛ پوشش تمام فرآیند تولید محتوا

اگر برای تولید محتوا به دستیاری نیاز دارید تا در تمام فرآیند اجرای پروژه همراه شما باشد، NeuralText انتخاب ایده‌آلی است. این ابزار تولید محتوا با هوش مصنوعی، یک کپی رایتر خلاق و ماهر است که از قابلیت‌های SEO و تحقیق کلمات کلیدی برخوردار می‌باشد. از این رو با آن می‌توانید مقالاتی موثر و کارآمد برای کمپین‌های تبلیغاتی و وبلاگ خود تهیه نمایید.

وبسایت NeuralText دارای بیش از 50 قالب آماده برای استفاده‌های مختلف است. برای کار با آن باید ابتدا کلمه کلیدی را مشخص نمایید. سپس سیستم 20 نتیجه برتر را از صفحات سرچ گوگل بیرون کشیده و کلمات کلیدی مشابه را پیشنهاد می‌کند. طبق گزارشات NeuralText شما می‌دانید باید به چه سوالاتی در محتوای خود پاسخ داده و کدام موضوعات را پوشش دهید. در نهایت نیز خلاصه‌ای از آنچه باید انجام دهید به شما ارائه کرده و از هدررفت ساعت‌ها زمان برای جستجوی موضوعات پیشگیری می‌کند.

NeuralText؛ پوشش تمام فرآیند تولید محتوا

13- WordTune؛ پیشرفته ترین ابزار تولید محتوا هوش مصنوعی

یکی از پیشرفته‌ترین ابزارهای تولید محتوا هوش مصنوعی ، وبسایت WordTune است. این سیستم در زمان اجرای پروژه‌ها تلاش زیادی برای درک زمینه واقعی و معنای کلمات دارد. استفاده از فناوری NLP پیشرفته و مبتنی بر شبکه عصبی در این وبسایت به هر چه بهتر و مفهومی‌تر شدن محتوای نهایی کمک زیادی می‌کند.

WordTune پس از دریافت کلمات کلیدی مدنظر از سوی کاربر، محتوای مناسب را می‌یابد. سپس آن را به صورت کاملا خوانا و تاثیرگذار، بازنویسی می‌کند. برخی از امکانات جالب توجه این ابزار تولید محتوا با هوش مصنوعی عبارتند از:

  • اتکا به تحلیل معنایی در بازنویسی متون
  • امکان نظارت و کنترل کامل کاربر در طول مراحل تولید محتوا
  • امکان نظارت بر طول و سبک جملات به کار رفته در متن
  • ادغام و هماهنگی با پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی
  • استفاده از فضای ابری برای ذخیره اطلاعات و داده‌های کاربر
پیشرفته ترین ابزار تولید محتوا هوش مصنوعی

14- Sapling؛ دستیاری هوشمند برای نوشتن

برای تولید محتوا با هوش مصنوعی روی ابزار Sapling هم می‌توانید حساب کنید. این ابزار در واقع دستیاری هوشمند برای نوشتن محتواهای مختلف در پلتفرم‌های پیام‌رسانی و CRM است. استفاده از آن در تیم‌های فروش و پشتیبانی شرکت‌ها نیز بسیار کارآمد بوده و در نوشتن پاسخ مشتریان کمک کننده است.

ابزار Sapling از یک الگوریتم یادگیری ماشین برای یافتن ایرادات و خطاهای زبانی استفاده می‌کند. از این رو در نوشتن محتوای بدون غلط املایی بسیار مهارت دارد. از دیگر ویژگی‌های این ابزار AI می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برقراری ارتباط راحت و بدون ایراد در نوشتار
  • امکان تکمیل خودکار پاسخ‌ها و افزایش سرعت تیم‌های فروش و پشتیبانی
  • قابلیت بازیابی و ذخیره رایج‌ترین پرسش و پاسخ‌ها
  • امنیت بسیار بالا
  • نصب سریع و راحت
Sapling؛ دستیاری هوشمند برای نوشتن

15- Chibi؛ نویسنده متون طولانی

برخی نویسندگان به واسطه شغل خود باید متن‌های طولانی آماده کنند. ابزار Chibi یک دستیار تولید محتوا با هوش مصنوعی است که در نوشتن متون طولانی بسیار مهارت دارد. با چیبی می‌توان محتواها را بازنویسی کرد، خلاصه نمود، بسط داد یا حتی لحن نوشتار را تغییر داد.

رابط کاربری Chibi چندان راحت نیست اما پس از مدتی دستتان حسابی راه می‌افتد. زیرا شما می‌توانید با این ابزار تعامل داشته و به او بگویید چه بنویسد، چطور بنویسد، درباره چه چیزی بنویسد و … . برخی از امکانات جالب توجه چیبی عبارتند از:

  • قابلیت ایجاد الگوهای نوشتاری سفارشی و شخصی
  • امکان تغییر سبک و لحن محتوا
  • دارای دایره‌ای وسیع از لغات و کلمات مختلف

16- تولید محتوای هدفمند با SudoWrite

یکی دیگر از ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی وبسایت SudoWrite است. این ابزار می‌تواند به نویسندگان در ایجاد محتواهای هدفمند کمک کند. به خصوص زمانی که به کلمات بیشتری برای نوشتن نیاز دارند و یا باید ایده‌ها را در معرض طوفان فکری قرار دهند. مهم‌ترین قابلیت‌های SudoWrite عبارتند از:

  • ارائه پیشنهادات جالب برای محتواهای بعدی
  • امکان بازنویسی متن‌هایی که نمی‌پسندید
  • قابلیت طوفان فکری در شرایطی که ایده جدید ندارید.
تولید محتوای هدفمند با SudoWrite

17- SurferSeo؛ محتوایی خلاقانه و سئو شده

سئو کردن محتوا یکی از نیازهای اساسی تولیدکنندگان مقالات و متون است. با بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جستجو می‌توان به رتبه‌های بالا در صفحات نتایج دست یافت. SurferSeo این امکان را به نویسندگان می‌دهد که محتوایی کاملا سئو شده نوشته و در صفحات وب به اشتراک بگذارند. این ابزار به تجزیه و تحلیل محتوای کاربر پرداخته و پیشنهاداتی در راستای بهبود ارتباط، ساختار محتوا و استفاده هدفمند از کلمات کلیدی ارائه می‌دهد. علاوه بر این به کاربر کمک می‌کند تا عنوان‌های مناسب برای مقالات خود انتخاب کند.

SurferSeo؛ محتوایی خلاقانه و سئو شده

18- تصحیح محتوای هوشمند با Grammarly

تولید محتوا با هوش مصنوعی یا حتی به صورت انسانی گاهی اوقات نیازمند تصحیح و ویرایش است. تا مشکلی در نگارش متن وجود نداشته باشد. ابزار Grammarly این کار را به خوبی انجام می‌دهد. البته از گرامرلی تنها برای ویرایش و تصحیح متون انگلیسی می‌توان استفاده کرد. این ابزار به بررسی متن پرداخته و آن را از نظر دستور زبان و جذابیت برای خوانندگان به طور کامل اصلاح می‌کند. تا بهترین نتیجه را در پایان کار به دست آورید.

تصحیح محتوای هوشمند با Grammarly

19- COPYSMITH؛ دستیار مجازی در کمپین های تبلیغاتی

اگر قصد شروع یک کمپین بازاریابی را دارید، قطعا برای ایده‌پردازی و تولید محتوا به یک دستیار حرفه‌ای نیاز خواهید داشت. Copysmith یک سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی است که زحمت ساخت محتوای بازاریابی را می‌کشد. با این وبسایت می‌توانید مقالاتی برای وبلاگ، تبلیغات، توضیحات محصول و … بنویسید. حتی با قالب‌های از پیش آماده آن، سرعت کارتان نیز بیشتر می‌شود.

Copysmith امکان بررسی محتوا از منظر سرقت ادبی و یونیک بودن را هم دارد. علاوه بر این از بیش از 100 زبان زنده دنیا هم پشتیانی می‌کند و می‌توانید به هر زبانی محتوا بنویسید.

COPYSMITH؛ دستیار مجازی در کمپین های تبلیغاتی

20- Twain AI؛ نویسنده ایمیل های تبلیغاتی

اگر برای نوشتن ایمیل نیاز به یک دستیار هوشمند دارید، پیشنهاد ما Twain است. این ابزار می‌تواند ایمیل‌هایی برای تبلیغ محصولات و خدماتتان نوشته و آن‌ها را به خوبی پرزنت کند. تا در نهایت نرخ تبدیل بالایی در رابطه با مشتریان خود به دست آورید.

Twain AI؛ نویسنده ایمیل های تبلیغاتی

21- Ink؛ تجزیه و تحلیل سئو محتوا

وبسایت Ink یک ابزار عالی برای تولید محتوا با هوش مصنوعی است که توانایی سئو کردن متون را هم دارد. با Ink می‌توانید مقالاتی بسیار کاربردی تولید کنید که رتبه‌های خوبی هم در صفحات سرچ اینترنتی به دست می‌آورند. زیرا توانایی تجزیه و تحلیل متن و ارائه پیشنهاداتی برای بهبود نمره SEO آن را دارد.

یکی دیگر از امکانات جالب Ink، قابلیت AI Co-Writing است که در نوشتن، بازسازی و ساده کردن جملات به کاربران کمک می‌کند. البته امکانات این ابزار به همینجا ختم نشده و در موارد زیر نیز قابلیت‌هایی عرضه می‌کند:

  • بهینه‌سازی توضیحات متا صفحات
  • تصحیح املا و دستور زبان متون
  • بهینه کردن، فشرده‌سازی و تغییر اندازه تصاویر
  • امکان ادغام با وردپرس
  • ابزارهای AI-Writing، AI-Simplifying و AI-Expanding
هوش مصنوعی برای تولید محتوا

معرفی 2 سایت تولید محتوای ویدیویی با هوش مصنوعی

اگر در فکر تولید محتوای ویدیویی با هوش مصنوعی هستید، ما در ادامه 2 سایت معتبر و کارآمد در این زمینه را معرفی می‌کنیم:

1- Synthesia؛ تولید محتوای هوشمند ویدئویی

در حال حاضر اغلب ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی بر روی محتواهای متنی تمرکز دارند. اما وبسایت Synthesia تمام تمرکز خود را بر ایجاد محتواهای ویدئویی با AI گذاشته است. این ابزار از طریق صداگذاری روی آواتارهای مختلف، ویدئویی بر اساس اسکریپت از پیش نوشته شده توسط کاربر می‌سازد. از این رو از Synthesia می‌توانید برای همپوشانی ویدئوها با موسیقی، تصاویر و متون مختلف استفاده نمایید.

تولید محتوای هوشمند ویدئویی

2- Lumen5؛ تولید ویدئو با تحلیل متن

Lumen5 که پیشتر هم در مقاله تولید محتوای ویدئویی با هوش مصنوعی درباره آن صحبت کردیم. این ابزار قادر است متن نوشته شده توسط کاربر را به خوبی تجزیه و تحلیل کند. سپس ویدئویی مرتبط با آن و با ترکیب تصاویر و موسیقی بسازد.

تولید محتوای ویدیویی با هوش مصنوعی

معرفی 9 ابزار تولید محتوا تصویری با هوش مصنوعی

پیشتر مقاله‌ای جامع و کامل درباره ابزارهای تولید محتوا تصویری با هوش مصنوعی به شما عزیزان ارائه کردیم. اما خالی از لطف نیست اگر تعدادی از برترین ابزارهای هوش مصنوعی در حوزه تولید محتواهای بصری و تصویری را امروز هم بررسی کنیم:

1- Midjourney؛ تصاویری با کیفیت و خلاقانه

یکی از بهترین سایت های تولید محتوا با هوش مصنوعی در حوزه تصویر، Midjourney است. این پلتفرم می‌تواند بر اساس دستورات کاربر، تصاویری با کیفیت عالی و بسیار خلاقانه تولید کند. البته نکته مهم در استفاده از Midjourney، داشتن حساب کاربری در پیام‌رسان دیسکورد است. زیرا این دو برنامه با یک‌دیگر تلفیق بوده و در هماهنگی با هم عمل می‌کنند. بنابراین برای استفاده از ابزار هوش مصنوعی میدجورنی باید در دیسکورد ثبت نام کنید.

Midjourney؛ تصاویری با کیفیت و خلاقانه

2- Dall-E 2؛ فرزند خالق چت جی پی تی

شرکت open ai که اغلب به عنوان خالق ابزار چت جی پی تی آن را می‌شناسیم، در حوزه تولید محتوای تصویری با AI هم ورود کرده است. این مجموعه برای رقابت با میدجورنی، ابزار Dall-E 2 را طراحی کرده است. ابزار فوق برای طراحی و تولید عکس، ابتدا از کاربر متنی به عنوان معرف طراحی درخواست می‌کند. سپس بر اساس توصیفات کاربر، تصویری جذاب و باکیفیت طراحی و عرضه می‌نماید.

برای استفاده از Dall-E 2 ابتدا باید احراز هویت شوید. در واقع باید شماره همراه خود را در وبسایت آن وارد کرده و یک حساب کاربری بسازید. اما مسئله اینجاست که این وبسایت پیش‌شماره‌های ایران را پشتیبانی نمی‌کند! ☹

تولید محتوا اینستاگرام با هوش مصنوعی

3- Designfy؛ ایجاد تغییرات گرافیکی و ادیت تصاویر

اگر می‌خواهید عکس‌هایتان را ادیت کرده و تغییراتی در آن‌ها به وجود آورید اما نمی‌دانید چطور؛ وبسایت Designfy در کنارتان خواهد بود. این ابزار تولید محتوا با هوش مصنوعی می‌تواند تغییرات گرافیکی مدنظر کاربر را در عکس‌ها ایجاد کند. حذف پس زمینه تصاویر، تغییر رنگ پس زمینه، ایجاد طرح‌های تجاری و شخصی‌سازی شده، افزودن سایه به عکس و … از قابلیت‌های Designfy هستند.

سایت های تولید محتوا با هوش مصنوعی

4- ارتقا کیفیت تصاویر با Let’sEnhance

یکی از بهترین ابزارهای تولید محتوای تصویری AI، وبسایت Let’sEnhance است. با این ابزار می‌توانید کیفیت عکس‌ها را ارتقا داده و تاحدودی عکس‌های تار را بهتر نمود. از دیگر قابلیت‌های این وبسایت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بهبود رزولوشن تصاویر
  • تغییر در رنگ عکس‌ها
  • از بین بردن ایراداتی مانند قرمزی چشم
  • بهبود نورپردازی تصاویر

Let’sEnhance در شروع کار امکان ادیت 5 عکس را به صورت رایگان به کاربران می‌دهد. اما پس از آن باید اشتراک تهیه کنید.

سایت های تولید محتوا با هوش مصنوعی

5- Pebblely؛ طراحی عکس های تبلیغاتی

تولید محتوا با هوش مصنوعی به خصوص در حوزه تصویر و ساخت عکس بسیار جذاب است. یکی از وبسایت‌های مطرح در این زمینه، Pebblely است. این ابزار امکان طراحی و ساخت عکس‌های تبلیغاتی را برای کاربر فراهم می‌آورد. از این رو انتخابی عالی برای بازاریابی محصول و کاهش هزینه‌های عکاسی از محصولات می‌باشد.. در سایت Pebblely می‌توانید محصولتان را در پس زمینه‌هایی بسیار جذاب قرار داده و از عکس‌های ساده، تصاویری جذاب و عالی بسازید. تا توجه مشتریان بیش از پیش به سوی محصول جلب شده و فروش بیشتری را تجربه کنید.

Pebblely؛ طراحی عکس های تبلیغاتی

6- Huemint؛ حق انتخاب پالت رنگی در تصاویر

اگر می‌خواهید از هوش مصنوعی برای طراحی و ادیت تصاویر وبسایت استفاده کنید، Huemint ابزاری کارآمد است. در این وبسایت امکان انتخاب پالت‌های رنگی مختلف برای تصاویر را در اختیار داشته و می‌توانید رنگ‌بندی عکس‌ها را مشخص کنید. سپس پس زمینه تصویر را مطابق نیازتان تغییر داده و خروجی کار را تحویل بگیرید. علاوه بر این Huemint کدهای رنگی به کار رفته در عکس را نیز مشخص می‌کند تا در صورت نیاز از آن‌ها استفاده نمایید.

Huemint

7- Deep Dream؛ خلق تصاویر هنری و انتزاعی

یکی دیگر از سایت های تولید محتوا با هوش مصنوعی ، ابزار Deep Dream است که تصاویری انتزاعی می‌سازد. این ابزار متکی بر یک شبکه عصبی عظیم بوده و از الگوریتم یادگیری عمیق استفاده می‌کند. برای کار با آن کافیست تصویری را به عنوان اساس کار آپلود کرده و سپس منتظر خلق تصاویر انتزاعی مرتبط با آن باشید.

Deep Dream از سبک‌های مختلف نقاشی در ایجاد تصاویر در مکان‌ها و دوره‌های زمانی مختلف استفاده می‌کند. از این رو یکی از کاربردهای مهم آن، طراحی و ساخت آثار هنری و خلاقانه تصویری است. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های Deep Dream عبارتند از:

  • امکان طراحی تصاویر واقعی با AI
  • دارای شبکه عصبی میلیونی از تصاویر آموزش داده شده
  • پشتیبانی از سبک‌های مختلف نقاشی و اجازه انتخاب برای کاربر
  • امکان ایجاد عکس بر اساس یک تصویر پایه و یا متن
Deep Dream؛ خلق تصاویر هنری و انتزاعی

8- Adobe Sensei؛ برترین دستیار AI گرافیست ها

کمپانی Adobe در سال 2016 یکی از محصولات جذاب خود را بر پایه هوش مصنوعی ارائه نمود. این محصول که با نام Adobe Sensei شناخته می‌شود، در حال حاضر یکی از برترین دستیارهای AI برای گرافیست‌ها است. زیرا با آن امکان ایجاد طرح‌های گرافیکی با کیفیت بالا را دارند. طوری که اندازه و وضوح تصاویر به طور خودکار مشخص شده و زمان کمتری از گرافیست را می‌گیرد.

Adobe Sensei قادر است با استفاده از الگوریتم یادگیری ماشینی تصاویر را کشف کرده و سپس آن‌ها را خلاقانه طراحی کند. برترین مزایای استفاده این فرزند کمپانی ادوبی عبارتند از:

  • دارای دیزاین‌های منحصر به فرد و بسیار با کیفیت
  • امکان ادغام کردن آن با دیگر نرم افزارهای مرتبط
  • دسترسی به تمام ویژگی‌های برنامه‌های ادوبی
  • سیستم تشخیص اشیاء در تصاویر
  • امکان تجزیه و تحلیل عکس و حذف خودکار پس زمینه
ساخت تولید محتوا با هوش مصنوعی

9- Canva؛ طراحی عکس با متن

یکی دیگر از ابزارهای کاربردی تولید محتوا با هوش مصنوعی ، وبسایت Canva است. در این سایت کاربران می‌توانند اطلاعات مربوط به تصویر موردنظرشان را وارد کنند. و سپس تصویری مشابه با نیازشان دریافت نمایند. زیرا Canva به بهترین نحو ممکن متن توصیفات کاربر را تجزیه و تحلیل کرده و خروجی عالی در پایان ارائه می‌دهد.

معرفی 2 سایت تولید محتوا صوتی با هوش مصنوعی

همان‌طور که در ابتدای مقاله هم عنوان کردیم، هوش مصنوعی توانایی تولید محتواهای صوتی را نیز دارد. این محتواها بیشتر مناسب فایل‌های آموزشی، اخبار، سرگرمی برای افراد نابینا و … است. در همین راستا 2 مورد از بهترین سایت های تولید محتوا صوتی با هوش مصنوعی را در ادامه معرفی می‌کنیم:

1- Audio description؛ فیلم صوتی تماشا کنید!

یکی از بهترین ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی در زمینه محتواهای صوتی، Audio description است. این ابزار قادر است توضیحات صوتی را از محتواهای بصری مانند ویدئو و فیلم تهیه نماید. این قابلیت به افراد نابینا و یا دارای دید ضعیف کمک می‌کند تا بهتر فضای فیلم‌ها را درک کرده و از آن لذت ببرند.

هوش مصنوعی تولید محتوا رایگان

2- Murf؛ محتوای صوتی باکیفیت و بی نظیر

اگر برای تهیه یک فایل آموزشی یا هر منظور دیگری، نیاز دارید تا متنی را به صورت صوتی تهیه کنید، Murf در خدمت شماست. با این ابزار می‌توان محتواهای صوتی جذاب و باکیفیت با صداها و زبان‌های مختلف تولید نمود. زیرا Murf از بیش از 20 زبان زنده دنیا پشتیبانی کرده و دارای کتابخانه‌ای با بیش از 100 صدای حرفه‌ای است.

در وبسایت Murf می‌توان لهجه و تن صدای مدنظر را هم تنظیم نمود. تا بهترین نتیجه را در کتاب‌های صوتی، پادکست‌ها، ویدئوهای توضیح محصول و … کسب نمود.

تولید محتوا صوتی با Murf

دیگر ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی

تا اینجا ابزارهایی برای تولید محتوا با هوش مصنوعی در حوزه‌های متنی، ویدئویی، تصویری و صوتی معرفی نمودیم. حال می‌خواهیم 3 ابزار کاربردی دیگر برای انجام یکسری کارها به صورت خودکار معرفی کنیم. که قطعا از نظر شما هم جذاب و جالب توجه خواهد بود:

1- You.com؛ موتور جستجوی هوشمند

وبسایت You.com، یک موتور جستجوی هوشمند است که اولین بار در سال 2021 رونمایی شد. با این ابزار حرفه‌ای، کاربران می‌توانند با سرعت و دقت بالاتری نسبت به جستجو درباره موضوعات مدنظر خود بپردازند. You با بکارگیری الگوریتم‌های هوش مصنوعی و تاکید بر پرسش و پاسخ‌های دقیق می‌تواند بهترین و مناسب‌ترین نتایج را به کاربر ارائه کند. با این حال اگر می‌خواهید به منابع گسترده‌تری از ویدئوها و تصاویر دسترسی داشته باشید، بهتر است به سراغ گوگل بروید.

You.com؛ موتور جستجوی هوشمند

2- Captioning؛ تولید زیرنویس برای فیلم

بینندگان فیلم‌ها از گروه‌های مختلفی هستند و باید فضای فیلم برای تمام این افراد مناسب باشد. یکی از این گروه‌ها، افراد کم‌شنوا و یا ناشنوا هستند. بدیهی است این عزیزان تنها قادر به تماشای فیلم‌های دارای زیرنویس می‌باشند. هوش مصنوعی نیز راه‌کاری جذاب برای کمک به افراد کم‌شنوا و ناشنوا دارد. با ابزار Captioning می‌توان به طور خودکار برای محتواهایی صوتی و ویدئویی، زیرنویس ایجاد نمود. این ابزار هوش مصنوعی از فناوری‌های همگام‌سازی خودکار (AST) و یادگیری ماشینی برای ایجاد تجربه بهتر کمک می‌گیرد.

3- Hatchful؛ ساخت لوگو با هوش مصنوعی

یکی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی که در این مقاله معرفی می‌کنیم، ابزار Hatchful است. در این وبسایت AI، کاربران می‌توانند لوگوهای سفارشی خود را با چند کلیک دریافت کنند. برای این کار تنها کافیست موضوع بیزتس، نوع استایل لوگو و انتخاب اسلوگان را انجام دهند. در نهایت لوگویی بسیار زیبا و با کیفیت دریافت خواهند کرد.

البته باید بدانید طراحی لوگو یک کار بسیار دقیق و خلاقانه است که این روزها بازار کار بسیار داغی هم دارد. ما در دوره طراحی لوگو به شما می‌آموزیم که چطور لوگوهایی حرفه‌ای طراحی کرده و از آن کسب درآمد کنید.

طراحی لوگو با هوش مصنوعی

فرآیند تولید محتوا با هوش مصنوعی چگونه است؟

تولید محتوا با هوش مصنوعی دارای یک فرآیند هوشمندانه است که امکان ایجاد بهترین خروجی را فراهم می‌آورد. برای درک بهتر این موضوع، در ادامه فرآیند عملکرد ابزارهای هوش مصنوعی را بررسی می‌کنیم:

1- آموزش و یادگیری هوش مصنوعی

ماشین‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی در ابتدای شروع فعالیت خود هنوز با هیچ برند و کسب و کاری آشنایی ندارند. از این رو برای بهبود عملکرد خود نیاز به یادگیری و آموزش هرچه بیشتر دارند. آن‌ها باید بتوانند ارتباط معنایی میان اتفاقات مختلف را درک کرده و قدرت تحلیل و استنتاج خود را به کار بگیرند.

طراحان ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی ، الگوریتم‌های مختلفی برای یادگیری ماشین‌هایشان استفاده کردند. طوری که ابزارهای AI از تمام اطلاعات دریافتی از سوی کاربر برای آموزش خود بیشترین بهره را می‌گیرند. آن‌ها به بررسی اطلاعاتی مانند نمونه محتوای موجود، کلمات کلیدی، عبارات مهم و … می‌پردازند. تا در نهایت به درک درستی از مسائل پیرامون خود دست یابند.

هوش مصنوعی تولید محتوا فارسی

2- تعیین اهداف و اطلاعات مورد نیاز محتوا

هوش مصنوعی برای تولید محتوای مورد نیاز کاربر در ابتدا از شما اطلاعات کوتاهی درباره موضوع اصلی دریافت می‌کند. سپس با ابزارهای اصلی خود، شروع به پردازش، تحقیق و در نهایت تولید محتوا می‌نماید. ابزارهای مهم AI برای تولید محتوای باکیفیت عبارتند از:

  • NLP (پردازش زبان طبیعی برگرفته از عبارت Natural language processing): این مفهوم در واقع یکی از شاخه‌های علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی است که امکان درک جملات و عبارات را به ماشین‌ها می‌دهد.
  • NLG (تولید زبان طبیعی برگرفته از عبارت Natural language generation): این مفهوم نوعی فرایند نرم‌افزاری است که به ماشین‌ها کمک می‌کند تا محتوایی شبیه به انسان تولید کنند. طوری که انگار پشت آن‌ها انسان نشسته و این محتوا را ایجاد کرده است.
تولید محتوا متنی با هوش مصنوعی

3- تولید محتوای سئو شده

تولید محتوا زمانی برای بیزنس سودآور و مفید است که در دسترس مخاطبان و مشتریان قرار بگیرد. بنابراین باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا محتوای شما زودتر از رقبایتان به مشتری برسد. برای رسیدن به این جایگاه باید اصول و قواعد موتورهای جستجو را در تولید محتوا در نظر بگیرید تا رتبه خوبی در صفحات سرچ به دست آورید. این مهم هنگام تولید محتوا با هوش مصنوعی نیز باید رعایت شود. از این رو ابزارهای AI به خوبی با قواعد سئو و بهینه‌سازی محتوا آشنا بوده و از آن‌ها در زمان انجام پروژه‌ها الگوبرداری می‌کنند.

مراحل تولید محتوا با هوش مصنوعی

4- ویرایش و ادیت محتوای نهایی

قطعا هر کسب و کاری برای تولید محتوا، لحن و چهارچوبی مخصوص به خود دارد. اما هوش مصنوعی در اوایل کار به خوبی با این مسئله درباره هر بیزنس آشنا نیست. بنابراین ممکن است محتوای نهایی آن کمی دارای ضعف باشد. با بررسی این محتوا توسط شخصی که با لحن برند آشناست به راحتی می‌توان این ضعف‌ها را برطرف نمود. اما نکته جالب توجه این است که الگوریتم‌های یادگیری هوش مصنوعی کاملا به این تغییرات و اصلاحات هوشیار هستند. در نتیجه در دفعات آینده تلاش می‌کنند تا محتوایی مشابه آنچه کاربر تغییر داده است، تولید کنند.

فرآیند تولید محتوا با هوش مصنوعی

تولید محتوا با هوش مصنوعی برای چه افرادی مناسب است؟

آیا قصد استفاده از سیستم‌های تولید محتوا با هوش مصنوعی را دارید اما مطمئن نیستید که این فناوری برایتان مناسب است؟

ما در ادامه گروه‌هایی که با استفاده از AI می‎توانند نتایج خوبی در تولید محتوا بگیرند را بررسی می‌کنیم:

1- بازاریابان در شبکه های اجتماعی

همان‌طور که می‌دانید در شبکه‌های اجتماعی مدام با اخبار و محتواهای مختلفی روبرو می‌شویم. پس اگر فردی قصد فعالیت در این شبکه‌ها را داشته باشد، باید بتواند سریع‌تر از رقبای خود، تولید محتوا کند. آن هم محتواهایی گیرا، جذاب، مفید و مختصر! هوش مصنوعی به بازاریابان در شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کند تا موضوعات و ایده‌های نابی برای تولید محتوا پیدا کنند. حتی در مراحل تولید و ساخت محتوا نیز در کنارشان بوده و به خروجی باکیفیت و تاثیرگذار اهمیت زیادی می‌دهد.

تولید محتوا شبکه های اجتماعی

2- تولیدکنندگان محتوا در اینترنت

گروه دیگری که با هوش مصنوعی می‌توانند فرآیند کاری خود را ارتقا دهند، تولیدکنندگان محتوا در اینترنت هستند. این افراد در تلاش‌اند تا محتوایی مفید و در عین حال سئو شده تولید کنند تا رتبه خوبی در صفحات سرچ به دست آورند. هر چه رتبه سایت در صفحات سرچ بالاتر باشد، شانس بازدید از وبسایت توسط کاربران نیز بیشتر شده و به فروش بهتر هم منجر می‌شود. همان‌طور که خواندیم، الگوریتم‌های هوش مصنوعی می‌کوشند تا محتوایی کاملا سئو شده تولید کنند. بنابراین استفاده از این ابزارها می‌تواند برای تولیدکنندگان محتوا مفید بوده و به کارشان سرعت و دقت بیشتری بیافزاید.

3- تیم های پشتیبانی و خدمات مشتریان

سومین گروهی که از ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی بهره زیادی می‌برند، تیم‌های پشتیبانی و خدمات مشتریان هستند. این عزیزان در طی روز با افراد زیادی در ارتباط بوده و مدام باید پاسخ سوالات آن‌ها را بدهند. در این شرایط هوش مصنوعی می‌تواند به این تیم‌ها کمک کرده و پاسخ‌های درخوری برای سوالات مشتریان بنویسد. همچنین می‌تواند گزارش دقیقی از بیشترین پرسش و پاسخ‌ها تهیه نموده و امکان خودکارسازی برخی فرآیندها را ایجاد کند.

تولید محتوا پشتیبانی با هوش مصنوعی

سخن پایانی

در دنیای امروز که زمان مهم‌ترین سرمایه انسان است، پس باید تمام تلاش خود را به کار بندیم تا بهترین نتایج را در کوتاه‌ترین زمان‌ها به دست آوریم. ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی با هدف مدیریت بهتر زمان برای نویسندگان و کپی رایترها طراحی شدند. این ابزارها کمک می‌کنند تا محتوایی عالی و سئو شده در زمانی کوتاه‌تر از حالت عادی تهیه نماییم. تمام فعالان در عرصه نویسندگی و حتی صاحبین بیزنس‌ها باید برای دریافت نتایج بهتر، کار با ابزارهای AI در حوزه تولید محتوا را بیاموزند.

اما اگر به تازگی قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارید اما نمی‌دانید مسیر چگونه است؟ توصیه می‌کنیم دوره راه اندازی کسب و کار را در مجموعه آکادمی را مشاهده نمایید. همچنین برای عزیزانی که هنوز ایده مناسبی برای شروع فعالیت اقتصادی خود نیافته‌اند، تهیه دوره آموزشی کسب و کار اینترنتی را پیشنهاد می‌کنیم.

سوالات متداول:

ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی چگونه عمل می‌کنند؟

برای تولید محتوا با هوش مصنوعی ابتدا باید ابزار موردنظر خود را انتخاب کنید. اطلاعات کوتاهی درباره آنچه نیاز دارید به ابزار AI مدنظر ارائه نمایید. تا محتوایی جذاب و حرفه‌ای درباره موضوع درخواستی به شما تحویل داده شود.

هوش مصنوعی چه نوع محتواهایی را تولید می‌کند؟

فناوری هوش مصنوعی روز به روز بیشتر پیشرفت می‌کند و در حال حاضر می‌تواند انواع محتواهای مورد نیاز کاربران را تولید نماید. محتواهایی اعم از متنی، صوتی، ویدئویی، تصویری و … با موضوعات و تم‌های مختلف.

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید