بلاگ

اصول طراحی کارت ویزیت با گوشی + معرفی 8 اپلیکیشن کاربردی

آموزش طراحی کارت ویزیت با گوشی

آموزش طراحی کارت ویزیت با گوشی بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. زیرا امروزه ابزارها و برنامه‌های مختلفی، امکان ساخت کارت ویزیت را فراهم آورده‌اند. این برنامه‌ها به افراد کمک می‌کنند تا بدون صرف هیچ هزینه‌ای و به صورت رایگان، یک طرح عالی برای معرفی کسب و کارشان داشته باشند. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره این ابزارهای طراحی کسب کنید، تا انتهای این مقاله آکادمی راه همراه ما باشید.

طراحی کارت ویزیت با گوشی چطور ممکن است؟

صاحبین کسب و کارهای امروزی به خوبی با اهمیت تبلیغات در جهت رشد و توسعه بیزنسشان اگاهی دارند. آن‌ها می‌دانند استفاده از کارت ویزیت وجه قانونی و حرفه‌ای به کسب و کار داده و جزئی جداناپذیر از بیزنس است. از این رو در کنار تبلیغات از طریق فضای اینترنت و چاپ کاتالوگ، کارت ویزیت نیز تهیه می‌کنند. اما برای طراحی کارت ویزیت چه باید کرد؟ آیا لازم است حتما یک طراح گرافیک حرفه‌ای استخدام کنیم؟

پاسخ به این سوال به سایز بیزنس شما بستگی دارد. اگر کسب و کارتان بسیار بزرگ بوده و حتی در سطح جهانی فعالیت می‌کنید، قطعا یک طراح گرافیک کمک بهتری به شما می‌کند. اما برای شروع یک بیزنس نوپا و در سطح جغرافیایی کوچک‌تر می‌توانید خودتان هم دست به کار شوید. اما به شرط آن که به قدر کافی درباره روانشناختی مشتری در طراحی گرافیکی اطلاعات داشته باشید.

امروزه امکان طراحی کارت ویزیت با گوشی نیز فراهم آمده و نیاز به آموزش اپلیکیشن‌های پیچیده طراحی ندارید. فقط باید بدانید چه می‌خواهید و چطور قرار است آن را پیاده‌سازی کنید. حال یک برنامه مناسب روی تلفن همراهتان نصب کرده و شروع به طراحی کارت ویزیت با موبایل می‌کنید.

آموزش ساخت کارت ویزیت با گوشی

آموزش ساخت کارت ویزیت با گوشی اندروید

برای ساخت کارت ویزیت با گوشی اندروید باید ابتدا درباره رنگ‌بندی و المان‌های مورد نیاز در طرح بیاندیشید. پس از این که یک طرح کلی از آن چه می‌خواهید در ذهن نقش بست، آن را روی کاغذ بکشید. حال زمان آن است که به سراغ اپلیکیشن‌های طراحی کارت ویزیت رفته و از آن‌ها استفاده کنید. تا طرح مدنظرتان را به صورت دیجیتالی طراحی کرده و برای چاپ آماده کنید. اما سوال این جاست که چه اپلیکیشنی برای این کار مناسب است؟

برای یافتن پاسخ این سوال پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مقاله را بخوانید. ما در ادامه تعدادی از بهترین برنامه‌های طراحی کارت ویزیت با گوشی را مورد بررسی قرار دادیم.

طراحی کارت ویزیت با گوشی

معرفی 8 برنامه کاربردی طراحی کارت ویزیت با گوشی

امروزه ابزارها و برنامه‌های مختلفی برای طراحی کارت ویزیت با گوشی یافت می‌شود. اما انتخاب از بین آن‌ها برای کاربران معمولا مشکل است. زیرا نمی‌دانند کدام برنامه عملکرد بهتری داشته و بیشتر با خواسته‌های آن‌ها هماهنگ است. ما در ادامه 8 برنامه کاربردی برای طراحی کارت ویزیت رایگان اندروید و آیفون معرفی می‌کنیم. که امیدواریم به شما در انتخاب برنامه مناسب برای ساخت کارت ویزیت کمک کند. با ما همره باشید:

1- Digital Business Card Maker

یکی از برنامه‌های عالی برای طراحی کارت ویزیت با گوشی، اپلیکیشن Digital Business Card Maker است. این اپ امکان ساخت کارت ویزیت متناسب با کسب و کارهای مختلف را فراهم آورده است. زیرا دارای تعداد زیادی قالب‌های آماده است و طرح‌های بی‌شماری در اختیار کاربر می‌گذارد. در کنار این‌ها دسترسی به افکت‌های متنی، فونت‌ها، لایه‌ها، برچسب‌ها و پس‌زمینه‌های مختلفی دارد.

سازنده کارت ویزیت دیجیتال موردبحث در زمینه‌های مختلف همراه شماست. با این برنامه می‌توانید علاوه بر کارت ویزیت، کارت دعوت مهمانی، کارت بازی و … نیز طراحی کنید.

لینک دانلود Digital Business Card Maker برای اندروید

لینک دانلود Digital Business Card Maker برای iOS

آموزش گام به گام طراحی کارت ویزیت در فتوشاپ

2- ZerOnes Card Maker

برنامه ZerOnes Card Maker یکی از بهترین برنامه‌های طراحی کارت ویزیت رایگان اندروید است. با این اپلیکیشن اندرویدی می‌توانید کارت‌های لوگو، کارت‌های سنتی، کارت ویزیت و … بسازید. همچنین با آن امکان ساخت تبلیغات‌های هنری گرافیکی را نیز دارید.

سازنده کارت ویزیت ZerOnes دارای رابط کاربری ساده‌ای است و کار با آن برای افراد مبتدی نیز راحت است. هیچ تفاوتی ندارد که به دنبال یک طراحی کارت ویزیت ساده هستید یا شلوغ و حرفه‌ای. در تمام این حالات ZerOnes در کنار شماست تا طرحی عالی برای معرفی کسب و کارتان بسازید.

لینک دانلود ZerOnes Card Maker برای اندروید

لینک دانلود ZerOnes Card Maker برای iOS

3- Creative Lab

سازنده کارت ویزیت لایت Creative Lab نیز از برنامه‌های محبوب برای طراحی کارت ویزیت با گوشی است. دسترس‌پذیری راحت و رایگان و رابط کاربری ساده این برنامه از مزیت‌های اصلی آن به شمار می‌آیند. علاوه بر این وجود طرح‌بندی ساده برنامه اعم از خطوط، نمادها، متون، لوگوها و … نیز کار کاربر را ساده‌تر می‌کنند.

سازنده کارت ویزیت Creative Lab یک برنامه ساده و ابتدایی است که تمام کاربران اعم از مبتدی تا حرفه‌ای می‌توانند از آن استفاده کنند. با این برنامه امکان ساخت انواع کارت ویزیت‌های کلاسیک، مدرن، ساده و حرفه‌ای را خواهید داشت.

آموزش طراحی کارت ویزیت

4- LensCard Business Card

آیا به دنبال یک برنامه طراحی کارت ویزیت با گوشی هستید که کارهای پیچیده‌تری با آن انجام دهید؟ برنامه LensCard Business Card یک انتخاب ایده‌آل برای شماست. این اپلیکیشن دارای طرح‌بندی‌های مختلفی بوده و با آن می‌توانید انواع کارت ویزیت را طراحی کنید. دسترسی به قالب‌ها و گزینه‌های بیشتر طراحی در این برنامه، کار را برای کاربر راحت‌تر می‌کند. در LensCard می‌توانید انواع کارت‌های گرافیکی سفارشی را با متون سه‌بعدی، آیکون‌های مختلف، رنگ‌ها و سایه‌ها و … بسازید.

سازنده کارت ویزیت لنز کارت انتخاب مناسبی برای افرادیست که می‌خواهند طرح نهایی را در اندازه‌های مختلف چاپ کنند. با این ویژگی می‌توانید پیش از چاپ طرح، آن را در ابعاد مختلف شبیه‌سازی کنید تا از ظاهر نهایی آن اطمینان حاصل نمایید.

لینک دانلود LensCard Business Card برای اندروید

5- INTSIG CamCard

اپلیکیشن INTSIG CamCard تمام آنچه برای طراحی کارت ویزیت با گوشی نیاز دارید، در اختیار شما می‌گذارد. علاوه بر این مهم‌ترین قابلیت آن، امکان تبادل کارت‌های طراحی شده دیجیتال با دیگر کاربران می‌باشد.

اما ایرادی که به INTSIG CamCard وارد است، عدم ارائه الگوها و طراحی‌های متنوع از پیش آماده است. پس اگر به دنبال یک برنامه فوق حرفه‌ای و عالی برای اجرای کارهای هنری و بزرگ هستید، این اپ انتخاب خوبی نیست.

لینک دانلود INTSIG CamCard برای اندروید

لینک دانلود INTSIG CamCard برای iOS

اصول طراحی کارت ویزیت در فتوشاپ

6- Unified Apps Card Business Maker

برنامه Unified Apps Card Business Maker نیز از اپ‌های محبوب در بین کاربران تلفن همراه است. با این اپلیکیشن می‌توانید به طراحی کارت ویزیت با گوشی پرداخته و آن‌ها را چاپ کنید.

برنامه Unified امکان ساخت کارت ویزیت در ابعاد مختلف و به صورت عمودی و افقی را فراهم می‌آورد. وجود فونت‌ها، قالب‌ها و متون مختلف نیز به راحتی کارتان کمک زیادی می‌کند. علاوه بر این یک ویژگی پیش‌نمایش کامل نیز دارد که کاربر بتواند پیش از چاپ از نتیجه نهایی اطمینان کسب کند. اما نقطه ضعف Unified چیست؟

در این برنامه امکان بازگشت به طرح‌های قبلی کارت پس از ذخیره آن را ندارید. در نتیجه پیش از ذخیره نهایی باید تمام ویرایش‌هایتان را انجام دهید. یا یک کپی تهیه کرده و سپس آن را ذخیره کنید. تا در صورت نیاز امکان ویرایش را داشته باشید.

لینک دانلود Unified Apps Card Business Maker برای اندروید

7- HiHello

یکی دیگر از برنامه‌های عالی برای طراحی کارت ویزیت با گوشی ، اپ Unified است. برای کار با این نرم افزار باید ابتدا اکانت بسازید و سپس اطلاعات مربوط به کسب و کارتان را وارد کنید. حال از میان طرح‌های آماده، کارت ویزیت مدنظرتان را انتخاب کرده و تغییرات دلخواهتان را در آن وارد کنید.

لینک دانلود HiHello برای اندروید

لینک دانلود HiHello برای iOS

نمونه کارت ویزیت در فتوشاپ

8- Business Card Maker And Creator

برنامه Business Card Maker And Creator، یک ابزار قدرتمند در حوزه طراحی کارت ویزیت با گوشی است. این برنامه ابزارهای متعددی برای ساخت کارت‌های گرافیکی جذاب و کاربردی را ارائه می‌دهد. مهم‌ترین نکته درباره Business Card Maker And Creator راحتی استفاده از آن است. به خصوص این که افراد فارغ از میزان تجربه و سطح مهارت خود می‌توانند با آن کار کنند.

لینک دانلود Business Card Maker And Creator برای اندروید

5 دلیل مهمی که باید از کارت ویزیت استفاده کنیم!

اگر هنوز مردد هستید که چرا باید از کارت ویزیت استفاده کنید؟ یا این که آیا در دنیای امروز کارت‌های ویزیت کارایی قبل را دارند یا نه؟ ادامه این مطلب به تصمیم‌گیری بهتر شما کمک زیادی می‌کند:

1- ارائه تصویری قابل اعتماد و حرفه ای از کسب و کار

این روزها افراد برای اعتماد کردن به کسب و کارها بسیار مردد هستند. به همین منظور مدام به دنبال این هستند که کسب و کار مدنظر را اعتبارسنجی کرده و از سلامت آن اطمینان یابند. طراحی کارت ویزیت برای بیزنس این اعتماد را به مشتری می‌دهد که کار شما قانونی، حرفه‌ای و معتبر می‌باشد.

طراحی کارت ویزیت رایگان اندروید

2- کمک به شبکه سازی با همکاران

امروزه برای فعالیت در بازار باید شبکه قدرتمندی از ارتباطات با فعالان در حوزه کاری خود داشته باشید. هر چه شبکه شما گسترده‌تر و بزرگ‌تر باشد، شانس موفقیتتان نیز بیشتر خواهد. با ارائه کارت ویزیت متناسب برای کسب و کار خود به شبکه‌سازی بهتر با همکارانتان کمک می‌کنید.

3- همواره در کنار مشتری هستید!

به خاطر سپردن اطلاعات مربوط به کسب و کارهای مختلف برای مشتریان سخت است. اما با طراحی کارت ویزیت با گوشی و ارائه آن به مشتریان می‌توانید در هر لحظه در کنار آن‌ها باشید. تا هر گاه نیاز به خدمات و محصولات شما داشتند، به اطلاعات تماستان دسترسی داشته باشند.

طراحی کارت ویزیت آنلاین

4- دسترسی به مشتریان جدید

در دنیای بیزنس و بازاریابی به مخاطبانی که هنوز به مشتری تبدیل نشده‌اند، سرنخ (LEAD) می‌گویند. با طراحی کارت ویزیت با گوشی می‌توانید به هدایت و جذب بهتر سرنخ‌های کسب و کارتان کمک کنید. این کار منجر به جذب مشتریان جدید شده و نظر و اعتماد آن‌ها را جلب می‌کند. در واقع کارت ویزیت ابزاری قدرتمند برای جذب سرنخ‌های کسب و کارتان خواهد بود.

5- مقرون به صرفه و دسترس پذیری کارت ویزیت

مزیت دیگری که کارت ویزیت برای کسب و کارها دارد، دسترس‌پذیری و مقرون به صرفه بودن آن است. این شیوه تبلیغات در عین هزینه نسبتا کمی که دارد، ماندگار بوده و اعتبار زیادی به کسب و کار می‌دهد. به همین دلیل توصیه می‌شود همیشه برای بیزنس خود، کارت ویزیت ساخته و از این طریق خود را به بازار معرفی کنید.

سخن پایانی

در این مقاله درباره اهمیت آموزش طراحی کارت ویزیت با گوشی و مزایای آن صحبت کردیم. همچنین تعدادی برنامه کاربردی برای ساخت کارت ویزیت با موبایل نیز معرفی کنیم. در انتها نیز توصیه می‌کنیم برای آموزش مهارت‌های مدیریت کسب و کار، دوره آموزش کسب و کار و آموزش کسب و کار اینترنتی از صفر تا صد را مشاهده نمایید. ما در این دوره‌ها تمام نکات مهم و ضروری را به صاحبین بیزنس‌ها آموزش می‌دهیم که در مدیریت صحیح و اصولی تاثیر بسزایی دارد.

سوالات متداول:

اهمیت طراحی کارت ویزیت برای کسب و کارها چیست؟

طراحی کارت ویزیت برای بیزنس منجر به ساخت تصویری قابل اعتماد و حرفه‌ای از آن کسب و کار می‌شود. علاوه بر این به شبکه‌سازی بهتر و قوی‌تر، همراهی با مشتریان، دسترسی راحت و … نیز کمک زیادی می‌کند.

بهترین برنامه برای طراحی کارت ویزیت با گوشی چیست؟

امروزه برنامه‌های موبایلی زیادی برای طراحی کارت ویزیت با گوشی در بازار وجود دارد. ما در این مقاله 8 مورد از بهترین اپلیکیشن‌های این حوزه را به همراه لینک دانلود برای شما گردآوری کردیم.

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید